Procedura odpłatnego nabywania urządzeń wodociągowych i/lub kanalizacji sanitarnej

Procedura odpłatnego nabywania urządzeń wodociągowych i/lub kanalizacji sanitarnej

Celem niniejszej procedury jest określenie sposobu postępowania w przypadku odpłatnego nabywania urządzeń wodociągowych i/lub kanalizacji sanitarnej na majątek Wodociągów Pawłowice
I. Procedura odpłatnego nabywania urządzeń wodociągowych i/lub kanalizacji sanitarnej - wg nowego zarządzenia Dyrektora Wodociągów Pawłowice nr WP.021.14.2022 z dnia 04.05.2022r.
Procedura ma zastosowanie w działach organizacyjnych Wodociągów Pawłowice, zajmujących się zagadnieniem objętym niniejszą procedurą.
Opis postępowania:a) Złożenie niezbędnych do przekazania sieci dokumentów zgodnie z protokołem przekazania dokumentacji (załącznik nr 6). [DOCX] [PDF]b) Przygotowanie przez komisję umowy odpłatnego przekazania urządzeń wodociągowych i/lub kanalizacji sanitarnej.c) Przygotowanie protokołu przekazania urządzenia wodociągowego i/lub kanalizacji sanitarnej.d) Przygotowanie dokumentu przejęcia środka trwałego „OT” i przekazanie go do Działu Finansowo – Administracyjnego.e) Przesłanie przez Dział Eksploatacji i Inwestycji informacji o nabytych urządzeniach do Działu Księgowości.
Zarządzenie nr WP.021.14.2022 Dyrektora Wodociągów Pawłowice z dnia 04.05.2022r.ARCHIWUM:II. Procedura odpłatnego nabywania urządzeń wodociągowych i/lub kanalizacji sanitarnej - wg zarządzenia Dyrektora Wodociągów Pawłowice nr GZWiK.021.25.2014 z dnia dnia 02.06.2014rZakres obowiązywania:
Procedura ma zastosowanie w działach organizacyjnych Wodociągów Pawłowice, zajmujących się zagadnieniem objętym niniejszą procedurą.
Opis postępowania:
  1. Złożenie wniosku o zawarcie umowy odpłatnego przekazania urządzeń wodociągowych i/lub kanalizacji sanitarnej [DOCX] [PDF]
  2. Przygotowanie przez komisję umowy odpłatnego przekazania urządzeń wodociągowych i/lub kanalizacji sanitarnej
  3. Przygotowanie przez komisję protokołu zdawczo – odbiorczego
  4. Przygotowanie przez komisję druku przejęcia środka trwałego „OT” i przekazanie go do Działu Finansowo – Administracyjnego.
  5. Przesłanie przez Dział Finansowo – Administracyjny informacji o nabytych urządzeniach do Referatu Księgowości i Budżetu, Referatu Infrastruktury Komunalnej i Referatu Gospodarki Przestrzennej, Geodezji i Mienia.
  6. Przygotowanie przez Dział Finansowo – Administracyjny do 15 – go stycznia rozliczenia wykorzystanej dotacji, a do 31 grudnia zwrotu do Urzędu Gminy niewykorzystanej dotacji.
Data ostatniej aktualizacji: 12.10.2023
Autor: Wodociągi Pawłowice
Zaktualizował: Tomasz Kubica
Przewiń stronę do góry

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje